sobota 28. října 2017

Koláč podle JItky

Recept jsem si přivezla jako suvenýr z podzimního putování. Na ochutnání nám koláč dovezla moje spolužačka ze základky Jitka.
recept na těsto
40 dkg polohrubá mouka
1 Hera
25 dkg pískový cukr
2 vejce
1/2 prášku do pečiva
Vypracuje se těsto, vyválí se 2 placky ( jedna přímo na plechu a ta druhá na pečícím papíru, pomocí něj přendávám na tu druhou placku)
Mezi placky natřít švestková povidla. Já použila domácí zavařeninu- jahodovou a z ostružin)


                              Vrchní placku posázet 1/2 vlašských ořechů.
                                              Peče se na 180 stupňů C

                     po upečení se může i ozdobit  čoko polevou ( já jsem nedávala)




                                 
                             Víte jak kvete pokojová rostlina kroton?                         

 Už ji mám 6 let a letos prvně rozkvetla.



               Je to pokojovka ozdobná listem, ale drobná kvítka potěší.
                                       Klidnou sobotu i neděli přeje Marie


4 komentáře:

  1. Une délicieuse douceur pour ce dimanche!
    Merci pour cette recette.
    Je pense que la reussite de vos plantes est aussi dû a la bonne luminosité de votre logement
    c'est bien illuminé,chez nous il fait trop sombre,alors mes plantes meurent hélas.
    Délicieux week end Marie
    Amicalement

    OdpovědětVymazat
  2. Ciasto wygląda bardzo smacznie! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, buchtička vypadá hodně jedle a croton - tobě vykvetou i hrábě :o)
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Marusko ty tvoje kolacky a buchticky maji negativni vliv na moji vahu, a to davam polovinu cukru co ty. A ten predchazejici kolac s tvarohem jsem ani nestihla pocakat cokoladou. J.

    OdpovědětVymazat